Aktuální dodací doba na zboží skladem se může prodloužit z důvodu přetížení naší expedice. Omlouváme se za vzniklé komplikace. 

Jak na reklamaci?

Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email: info@primazidle.cz. Kolegové se nejpozději do druhého dne ozvou s návrhem řešení.

Co potřebuji pro řešení reklamace?

  • číslo objednávky nebo faktury
  • fotografie vady
  • popis vady

Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.

Dle našich statistik většinu reklamací řešíme obratem a to výměnou za nový díl. Pokud situace vyžaduje dodání reklamovaného zboží k nám na sklad, tak vše řešíme individuálně dle situace.
Pokud chcete reklamované zboží doručit osobně na naši provozovnu, tak prosíme předem po telefonické domluvě na čísle: +420 466 566 060

Adresa naší provozovny:

ADK TRADE s.r.o.
Mánesova 235
566 01, Vysoké Mýto

Důležité informace:

  • na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
  • reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
  • náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
  • o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně

 

Vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy

Zboží vám přišlo domů, je v pořádku, ale stejně si nejste jisti svým výběrem? primažidle vám nabízí až 30denní možnost odstoupení od smlouvy.

V případě, že si nejste jistí výběrem zboží a potřebujete se rozmyslet, nabízíme po dobu 30 dnů možnost vrácení. Po obdržení očekávaného zboží doporučujeme si ho prohlédnout, stejně jako byste nakupovali v kamenné prodejně. Osahejte si materiál, porovnejte barvu a další důležité vlastnosti. Pokud je to málo a chcete si zboží vyzkoušet přímo použitím, vždy mějte na paměti, že pokud bychom na trh měli vracet zboží, které není viditelně nové, musíme dalšímu zákazníkovi přizpůsobit jeho cenu. Tato míra opotřebení by vám byla odečtena z vracející se platby.

Židli si samozřejmě vyzkoušejte. Vaše pohodlí je důležité. Myslete ale na to, že pokud bychom na trh měli vracet zboží, které není viditelně nové, musíme dalšímu zákazníkovi přizpůsobit jeho cenu.

Proč vám nemůžeme vrátit plnou částku?

Pokud používáte kancelářskou židli na kolečkách 14 dní, kolečka už budou nést známky opotřebení, Pro nás to však neznamená jen to. Po té, co židle přijde k nám na sklad, ji detailně nafotíme, vytvoříme speciální popisek na e-shop a pak rozebereme a uložíme zpátky do skladu. Za 14denní používání vám z hodnoty nákupu odečteme nejčastěji 10 %.

S vrácením zboží vám rádi poradíme po telefonu nebo e-mailu.

Jak poslat zboží zpět?

Ať už zboží reklamujete nebo vracíte, musí se k nám dostat tak, aby ho cesta nepoznamenala. Proto ho zabalte do krabice, prázdný prostor vyplňte třeba starými letáky nebo bublinkovou fólií a krabici pevně zalepte a obalte fólií nebo jiným igelitem. Pro přehlednost odstraňte všechny štítky nebo je viditelně přeškrtejte. Do balíku nezapomeňte vložit reklamační formulář nebo číslo objednávky, ať víme, komu máme potvrdit přijetí zásilky. A na viditelné místo přilepte štítek s naší adresou:

ADK Trade s.r.o.
Mánesova 235
566 01 Vysoké Mýto

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 16:00

  +420 466 566 060

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.