Jak na reklamaci?
Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email: info@primazidle.cz. Kolegové se nejpozději do druhého pracovního dne ozvou s návrhem řešení.
Co potřebuji pro řešení reklamace?
- číslo objednávky nebo faktury
- fotografie vady
- popis vady
Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.
Dle našich statistik většinu reklamací řešíme obratem a to výměnou za nový díl. Pokud situace vyžaduje dodání reklamovaného zboží k nám na sklad, tak vše řešíme individuálně dle situace.
Pokud chcete reklamované zboží doručit osobně na naši provozovnu, tak prosíme předem po telefonické domluvě na čísle: +420 466 566 060
Adresa naší provozovny:
ADK TRADE s.r.o.
Nová Ves 64
565 43, Zámrsk
Důležité informace:
- na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
- reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
- náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
- o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně